Všeobecné obchodní podmínky služby Bextr
Toto jsou všeobecné obchodní podmínky (“VOP”) společnosti Lokk Parking s.r.o., IČO: 09076891, se sídlem:Zbraslavská 12/11, Malá Chuchle, 159 00 Praha (dále jen “Provozovatel”) pro platformu Bextr provozovanou na www.bextr.com/cz/sk.
Kontaktní údaje provozovatele: Zuzana Šerá, +420 601 226 333, bextr@bextr.com
Naše služba je určena výhradně pro podnikatele.
Objednání služby Bextr
VOP obsahují vymezení vzájemných práv a povinností Provozovatele a uživatelů služby Bextr (“Provozovatel”). Uživatel registrací do Bextr potvrzuje, že s VOP souhlasí
Uživatele rozdělujeme na toho, kdo zadává poptávku na spolupráci s influencery (“Zadavatel”) a toho, kdo Zadavatelům nabízí realizaci této spolupráce v podobě tvorby vlastního obsahu a jeho zveřejnění na sociálních sítích nebo tvorby obsahu pro zadávatele (“Influencer nebo Tvůrce”). Bextr Zadavatelům umožňuje vytvářet influencer marketing kampaně (“Kampaň”) a oslovit relevantní Influencery, zadat jim pomocí našeho strukturovaného formuláře požadovanou spolupráci (“Brief”), kontrolovat, schvalovat a dále pracovat s Influencery vytvořenými fotkami, videí a jinými příspěvky (“Příspěvky”).
Naši službu poskytujeme podnikatelům. Pokud chcete využívat službu jako fyzická osoba, souhlasem s těmito podmínkami stvrzuje, že ji budete využívat v souladu s jejím zamýšleným účelem – pro vaše obchodní, podnikatelské účely.
V momentě registrace služby je mezi námi uzavřena smlouva. Vyhrazujeme si právo spolupráci odmítnout.
Při registraci do Bextr účtu, nebo při vyplňování objednávky detailů profilu nebo při vytváření kampaně musíte uvádět správně a pravdivě veškeré údaje a při jakékoliv jejich změně je aktualizovat. Vámi uvedené údaje považujeme za správné.
Vzájemná práva a povinnosti Zadavatele a Influencera
Zadavatel vytvořením Briefu činí nezávaznou výzvu k podání nabídek Influencery.
Influencer na výzvu odpoví přihlášením se do Kampaně, čímž činí návrh na uzavření Smlouvy se Zadavatelem s obsahem vymezeným ve VOP a v Briefu.
Zadavatel návrh akceptuje: (i) odesláním barteru nebo slevového kuponu/voucheru Influencerovi; (ii) výslovným přijetím nabídky Influencera, (iii) nebo jinou odměnou definovanou v briefu
Influencer se uzavřením Smlouvy zavazuje:
po schválení Zadavatelem vytvořený obsah dle pokynů v Briefu zveřejnit na sociálních sítích a ponechat je tam alespoň po dobu šesti měsíců (neplatí pro Stories či jiná média, jejichž povaha to neumožňuje) nebo předat materiál či službu, v případě že se jedná o tvůrce obsahu;
označit zveřejněný Příspěvek jako spolupráci;
vyvarovat se zveřejňování obsahu, který porušuje práva duševního vlastnictví třetích osob (např. cizí Příspěvky, k jejichž použití Influencer nedisponuje souhlasem) nebo práva na ochranu soukromí a podoby (např. podobizny osob, které k tomu nevyslovily souhlas), nebo který je jinak v rozporu s právními předpisy nebo dobrými mravy anebo poškozuje dobré jméno Zadavatele;
dodržovat zákon č. 40/1995 Sb o regulaci reklamy a další relevantní právní předpisy;
po dobu trvání kampaně nezveřejňovat příspěvky propagující přímou konkurenci zadavatele;
zachovávat mlčenlivost o ujednáních sjednaných mezi Influencerem a Zadavatelem nad rámec podmínek uvedených ve VOP a ohledně vzájemné komunikace týkající se předmětu Smlouvy, s výjimkou informací, které jsou z povahy věci veřejně známé.
Zadavatel se uzavřením Smlouvy zavazuje:
poskytnout Influencerovi dohodnutou odměnu v podobě (i) zboží nebo služby (barter), (ii) slevového poukazu,
poskytnout Influencerovi součinnost s plněním jeho povinností dle Smlouvy (zejména poskytnout Influencerovi dodatečné informace a instrukce, přidat Influencera do seznamu spolupracujících influencerů na příslušné sociální síti);
vyvarovat se použití Příspěvku v rozporu s právními předpisy nebo způsobem, který poškozuje dobré jméno Influencera;
zachovávat mlčenlivost o ujednáních sjednaných mezi Influencerem a Zadavatelem nad rámec podmínek uvedených ve VOP a ohledně vzájemné komunikace týkající se předmětu Smlouvy, s výjimkou informací, které jsou z povahy věci veřejně známé.
Licence: Influencer uzavřením Smlouvy uděluje Zadavateli výhradní, časově a územně neomezené právo Příspěvky zveřejnit na sociálních sítích a užít jakýmkoliv způsobem, který nepoškozuje dobré jméno Influencera. Zadavatel je oprávněn toto právo nebo jeho část poskytnout třetí osobě. Odměna za poskytnutí licence je již obsažena v odměně za realizaci spolupráce.
Změny Smlouvy: Pokud Zadavatel po uzavření Smlouvy s Influencerem změní Brief, považuje se toto za návrh na změnu Smlouvy. Má se za to, že Influencer s návrhem souhlasí, pakliže do 3 dnů Zadavatele písemně (včetně emailové komunikace) výslovně neinformuje, že se změnou Smlouvy nesouhlasí.
Zadavatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že:
Influencer nedodá v dohodnuté lhůtě, nejpozději však do data ukončení kampaně, požadovaný Příspěvek, nebo takový Příspěvek v souladu s Briefem nezveřejní nebo nedodá materiál či službu, v případě že se jedná o tvůrce obsahu;
Influencer jiným závažným způsobem poruší Smlouvu;
Influencer poruší Smlouvu méně závažným způsobem a toto porušení nenapraví ani v dodatečné lhůtě poskytnuté Zadavatelem, která však nebude kratší než 5 dní.
Influencer je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že:
Zadavatel neposkytne Influencerovi zboží nebo službu, která má být dle Briefu poskytnuta předem (barter), nebo poskytnuté zboží anebo v případě, že služba má podstatné vady a Zadavatel Influencerovi v přiměřené lhůtě, nejdéle však ve lhůtě 20 pracovních dní, nedodá nové zboží nebo neposkytne službu znovu;
Zadavatel jiným závažným způsobem poruší Smlouvu;
Zadavatel poruší Smlouvu méně závažným způsobem a toto porušení nenapraví ani v dodatečné lhůtě poskytnuté Influencerem, která však nebude kratší než 5 dní.
Rozsah používání Bextr
.Pro vyzkoušení naší služby mohou Zadavatelé využít bezplatnou trial verzi. Má omezení v počtu vytvořených kampaní a počtu influencerů, které může přijmout. Trial verzi může každý klient použít pouze jednou.
Rozsah služby si zvolíte zakoupením příslušného tarifu.
Pokud používáte Free tarif, máme právo i bez předchozího upozornění měnit rozsah poskytnuté služby. Máme také právo poskytování služby omezit nebo ukončit. Pokud ne-vykazujete aktivitu po dobu delší než 6 měsícú, můžeme veškerá data smazat.
Tarif můžete změnit. Pokud však přejdete na nižší tarif, vezměte na vědomí, že dojde k omezení rozsahu služby a s tím spojené ztrátě dat.
Službu můžete využívat po vámi předplacenou dobu podle zvoleného tarifu.Po uplynutí doby tarifu se tarif automaticky obnoví.
Službu a její funkcionality můžeme bez předchozího upozornění, zejména s ohledem na rozvoj služeb, upravovat a měnit. Primárním rozsahem spolupráce jsou barterové spolupráce, spolupráce bez finančního ohodnocení.
Nové funkcionality zařadíme do příslušných tarifů podle našeho uvážení. Není na ně právní nárok.
Pokud některé funkce v budoucnu nově zpoplatníme (nebo změníme jejich cenu), budeme vás o tom informovat. Pokud nebudete s výší ceny souhlasit, máte právo službu ukončit ke dni uplynutí období předplacené služby.
Pro používání Bextr vám udělujeme nevýhradní licenční oprávnění, ale jen v rozsahu, který je nezbytný pro vaše užívání služby v souladu se smlouvou a obchodními podmínkami. Oprávnění je na období, po které máte zaplacenou službu.
Provozovatel vyžaduje právo na využívání loga, obrázků kampaní a jiných materiálů zadavatele nebo influencera použitých na stránkách Bextr pro marketingové účely na stránkách a sociálních sítích provozovatele
Zakázané použití Bextr
Pokud vám k tomu nedáme souhlas, nesmíte k Bextr přistupovat žádnými automatickými nástroji (např. používat boty, softwary a jiné podobné nástroje), pokud to nevyplývá ze samotné podstaty Bextr. Zakazujeme také jakkoliv zasahovat do běžného provozu služby, a to vč. jakýchkoliv útoků, změn TCP/IP protokolů nebo úmyslných přenosů nadměrného objemu dat, které mohou nadměrně zatěžovat infrastrukturu naší služby.
Zakazujeme šíření jakýchkoliv virů nebo vyvíjení jiné protiprávní činnosti.
Také zakazujeme provádění penetračních testů nebo analýz zranitelnosti softwarových nebo jiných našich služeb. Zakazujeme chování, které ohrožuje nebo omezuje nebo má jiný negativní vliv na stabilitu a dostupnost naší služby.
Pokud nám během využívání naší služby poskytujete jakýkoliv obsah (např. osobní údaje, informace o objednávkách), máme za to, že máte právo jakýkoliv takový obsah nahrát a máte vyřešena veškerá práva třetích osob. Pokud nám tímto vaším jednáním vznikne škoda, můžeme ji po vás chtít uhradit.
Na naše webové stránky, aplikaci, grafiku či další obsah se vztahují autorská práva. Jejich porušení monitorujeme a právně řešíme.
Platební podmínky
Cena za poskytování Bextr se liší podle zvoleného tarifu. Tarify najdete na stránce - https://bextr.com/business/subscriptions/all.
Aktuální ceník je dostupný na webových stránkách Bextr. Závazná je jeho aktuální podoba v momentě odeslání registrace služby, případně v momentě prodloužení našich služeb.
Cenu jde uhradit bezhotovostně platbou kartou online, platebnou bránou Stripe.
Při provádění platby postupujte dle případných uvedených instrukcí u jednotlivých způsobů plateb.
Cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na náš účet. Do té doby vám nemusíme využívání služby umožnit.
Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad, který bude splňovat požadavky daňových a účetních předpisů. Daňový doklad (fakturu, případně zálohovou fakturu) vám zašleme na e-mailovu adresu, kterou jste uvedli při registraci.
Nejsme plátci DPH
Služba je hrazena na principu tzv. opakovaných plateb.
Pokud budete chtít platby ukončit, máte povinnost nás kontaktovat prostřednictvím emailu, pokud chtějí tento tarif zrušit nebo přejít na nižší tarif.
Všechny žádosti o zrušení nebo změnu tarifu musí být zaslány na emailovou adresu: bextr@bextr.com.
Žádost o zrušení nebo změnu tarifu musí obsahovat následující informace:
Jméno a příjmení uživatele
Emailová adresa použitá při registraci
Aktuální tarif a požadovaný nový tarif (v případě změny tarifu)
Důvod zrušení nebo změny tarifu (volitelné)
Žádosti budou zpracovány do 5 pracovních dnů od přijetí emailu. Po potvrzení změny nebo zrušení tarifu nebude účtována žádná další opakovaná platba spojená s předchozím tarifem.
V případě nezrušení nebo nezměny tarifu prostřednictvím uvedeného postupu bude pokračovat automatické obnovení a fakturace podle původních podmínek.
Bextr si vyhrazuje právo odmítnout zrušení nebo změnu tarifu, pokud nebudou splněny všechny výše uvedené požadavky.
Opakované platby se ukončují i v případě, že vám vyprší platnost platební či kreditní karty
Pokud budete chtít po ukončení opakovaných plateb tyto platby znovu obnovit, je nutné provést novou autorizaci.
Pokud by se vám platba strhla plata i poté, co jste požádali o ukončení, kontaktujte nás, obratem vše vyřešíme.
Ukončení služby
Využívání Bextr můžete do budoucna kdykoliv ukončit kontaktováním na email bextr@bextr.com V případě ukončení předplacené služby ale nemáte nárok na vrácení již zaplacené ceny ani její části.
Pokud budete v prodlení s úhradou platby, které bude delší než 14 dnů, můžeme vám službu (a uživatelský účet) omezit nebo zrušit bez předchozího upozornění.
Službu můžeme omezit nebo zrušit (odstoupením od smlouvy) bez nároku na vrácení zaplacené ceny, pokud:
ji využíváte k protiprávním účelům nebo způsobem proti dobrým mravům,
jí porušujete práva třetích osob,
podstatným způsobem nebo opakovaně porušujete naše smluvní podmínky,
porušujete právní předpisy,
neoprávněně využijete znalost o myšlenkách a principech, konfiguraci nebo použitých metodách, na kterých je Bextr založen
Omezení nebo odstoupení můžeme provést ihned, bez předchozího upozornění. Odstoupení nemá vliv na vaši povinnost zaplatit cenu za službu, kterou jsme vám zčásti nebo zcela poskytli. Odstoupení také nemá vliv na vaši odpovědnost za škodu, včetně nemajetkové újmy, případně jiná ustanovení, která z povahy věci mají i nadále zůstat v platnosti.
Poskytování služby máme právo ze závažných důvodů ukončit, a to po předchozím písemném upozornění, které vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou v registraci
Dáme vám o tom vědět 2 měsíce dopředu. Taková situace může nastat například v případě ukončení provozu naší služby.
Po zrušení účtu veškerý váš nahraný obsah ponecháme v záloze po dobu 1 roku. Na toto však není právní nárok. Pokud se pro návrat do služby nerozhodnete, obsah poté odstraníme, pokud se nedomluvíme na jiném postupu.
Pokud účet nezrušíte, pouze se do něj dlouhodobě nepřihlásíte, smažeme data do 5 let od posledního přihlášení.
Náhrada škody
Vezměte, prosím, na vědomí, že je vaší odpovědností a tudíž my neodpovídáme zejména za to, že:
jste neměli právo do služby nahrát příslušný obsah (a to zejména z hlediska ochrany osobních údajů, vlastnického práva, autorského práva, nekalé soutěže, apod.) nebo že bude obsah zpřístupněn neoprávněným osobám/publiku;
nahraný obsah zasahuje do práv třetích osob;
nahraný obsah a práce s ním je v rozporu s právními předpisy či dobrými mravy.
Náš web, aplikace, služba a tedy i klientský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob nebo v případě výpadku služeb třetích stran nebo jiných událostí, které mohou být i na naší straně. V případě těchto odstávek neodpovídáme za případné škody. Vždy je však obratem řešíme. Pokud bychom sami způsobili výpadek služby po dobu delší jak 24 hodin, poskytneme vám slevu v poměrné výši k předplaceným hodinám za daný měsíc. Vedle této slevy ale žádné další odškodnění neposkytujeme.
O plánovaných větších odstávkách vás budeme informovat v uživatelském účtu.
Fungování naší služby závisí také na správném fungování služeb a zařízení třetích stran. Toto nemůžeme ovlivnit a proto, pokud díky třetím stranám nebude řádně fungovat naše služba, neneseme za to odpovědnost. vždy doporučujeme využívat nejnovější operační systémy a aktualizované prohlížeče.
Myslete také na to, že v případě, že obsah vašeho účtu zpřístupníte třetím osobám, může dojít k užití (nebo změně či smazání) tohoto obsahu třetími stranami. Ani za toto nemůžeme nést odpovědnost. Držte svá data v bezpečí.
Data a obsah zálohujeme. Přesto si zálohujte data i na vlastním uložišti.
Pokud nám bude vaším porušením těchto podmínek způsobena škoda, zavazujete se ke spolupráci na snížení této škody a dále k odškodnění, a to včetně nemajetkové újmy.
8. Odpovědnost za vady
Pokud máte za to, že služba, za které jste nám zaplatili, má vadu (rozsahem nebo kvalitou neodpovídá smluveným podmínkám), můžete uplatnit reklamaci v souladu se zákonem. Pokud je vada odstranitelná, můžete se domáhat nápravy nebo přiměřené slevy. Pokud vadu odstranit nejde, můžete chtít přiměřenou slevu.
Reklamaci uplatněte na e-mail: bextr@bextr.com
K reklamaci, prosíme, uveďte popis závady, jakého účtu se závada týká a jak si přejete reklamaci vyřídit. Podíváme se na to.
Pokud nám nahlásíte výpadky služby, máte při jejich řešení povinnost s námi komunikovat, reagovat na naše zprávy a dotazy, poskytnout nám informace a přístupy, které potřebujeme k vyřešení problému, bezodkladně, nejpozději do 2 dnů.
Vezměte na vědomí, že neneseme odpovědnost za potíže se službou, které jsou na vaší straně. Tam patří zejména nesprávný zásah vás nebo vámi pověřených osob, služeb třetích stran, napadení serveru, hostingu, výpadky internetu, nefunkční technické vybavení, nefunkční nebo neaktualizovaný operační systém či program apod.
Závěrem
Službu poskytujeme elektronicky, a tak s vámi budeme komunikovat také prostřednictvím online služeb a online komunikace. Proto pokud bude právní řád vyžadovat některé právní jednání písemně, budeme za písemnou formu považovat i komunikaci e-mailem. Doručení nastane okamžikem odeslání elektronické zprávy na příslušnou e-mailovou adresu adresáta. Vaše e-mailová adresa je ta, která je uvedená ve vašem uživatelském profilu, pokud se nedomluvíme jinak.
Pro poskytnutí služby potřebujeme zpracovávat vaše osobní údaje. V rámci poskytnutí našich služeb budeme také zpracovávat osobní údaje, kterých jste tzv. správci. Součástí těchto podmínek je tedy i zpracovatelská smlouva v příloze.
Službu můžeme kdykoliv upravovat, a to bez předchozího upozornění, a to i v případě, kdy mezi námi existuje smluvní vztah. Pokud taková změna zahrnuje i změnu řešení na vaší straně, je pro správnou funkčnost potřeba, abyste takovou změnu aplikovali.
Tyto podmínky můžeme v nezbytném rozsahu měnit, a to hlavně kvůli změně zákonů nebo funkcí Bextr. O větších změnách vás budeme informovat e-mailem, a to alespoň jeden měsíc před zamýšlenou účinností změny. Pokud do jednoho měsíce od oznámení nevyjádříte nesouhlas, budeme pokračovat v poskytování služeb za nových podmínek. Pokud dáte najevo svůj nesouhlas, po uplynutí předplacené služby bude náš smluvní vztah ukončen. Vyjádření nesouhlasu nemá vliv na splnění předchozích nesplněných závazků.
Tyto podmínky se řídí českým právním řádem. Jazykem naší komunikace je český, slovenský, případně anglický jazyk.Nemůžete žádná práva a nároky vůči nám bez našeho souhlasu postoupit na třetí stranu.Pro případné spory jsou příslušné české soudy podle sídla poskytovatele služby Bextr.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 21.06.2024